Hauketo skole fyller 50 år!

steiner

I år er det 50 år siden skolen vår stod ferdig. Vi vil i denne anledning invitere elever med foresatte og søsken til Åpen dag 15.november med mange ulike innslag i alle skolens lokaler. Det vises ulike skoleaktiviteter og noe av det vi ellers driver med til daglig. I tillegg til danseforestilling og filmfremvisning i samlingssalen (inngang A), vil alle bli vist rundt på skolen av egne elevguider. Det er også åpen kantine med salg av kaffe, kaker og saft. Vi må benytte kontant betaling, ikke Vipps eller kort.

Tidsplan:

10. trinn med gjester møter kl. 17:00 i skolegården. Presis 17:15 er det først en danseforestilling i samlingssalen (inngang A).

8. og 9. trinn med gjester møter kl. 18:00 for omvisning (inngang A). Kl. 19:45 vises en siste danseoppvisning som markerer slutten på arrangementet. Avslutning kl. 20:00.